Posao u Ekocentru

EKOCENTAR, kao sastavni dio snažnog poduzeća EKO MEĐIMURJE specijalizirani je prodajni centar s dugogodišnjim iskustvom i izgrađenim povjerenjem na tržištu prodaje opreme za gradnju, uređenje okoliša i vrt. Kroz veleprodaju, maloprodaju i webshop kanale (https://ekocentar.net/) , svakodnevno isporučujemo kvalitetne proizvode i pouzdanu uslugu našim kupcima diljem Hrvatske i regije.

Svoj uspjeh gradimo na dugoročnim partnerstvima, profesionalnom pristupu i stalnoj usmjerenosti na potrebe tržišta. Danas želimo otići korak dalje — strateški proširiti portfelj, ojačati suradnju s renomiranim brendovima i dodatno učvrstiti poziciju EKOCENTRA kao referentnog mjesta za nabavu strojeva i opreme za graditeljstvo, poljoprivredu i uređenje okoliša.

Zato tražimo proaktivnu, odgovornu i pregovarački snažnu osobu koja će preuzeti ključnu ulogu u vođenju i razvoju procesa strateške nabave te poslovima zastupanja renomiranih brendova građevinske i poljoprivredne opreme.

Pozivamo Vas da postanete dio našeg tima!

VODITELJ NABAVE I RAZVOJA ZASTUPSTVA (m/ž) 

Vaše ključne odgovornosti:

  • Upravljanje i optimizacija procesa strateške nabave roba i opreme iz domaćeg i međunarodnog okruženja
  • Istraživanje tržišta i kontinuirano praćenje uvjeta dobave, cijena i trendova
  • Pregovaranje s postojećim i potencijalnim dobavljačima te sklapanje ugovornih odnosa
  • Razvoj i vođenje odnosa sa strateškim partnerima, brendovima i principalima u segmentu strojeva i opreme
  • Aktivno sudjelovanje u procesima definiranja asortimana, politika cijena i komercijalnih uvjeta
  • Koordinacija logističkih i operativnih procesa vezanih uz nabavu
  • Upravljanje zalihama i planiranje nabave u suradnji s prodajom i logistikom
  • Praćenje KPI-jeva nabave i provođenje mjera za unapređenje učinkovitosti
  • Sudjelovanje u kreiranju marketinških aktivnosti vezanih uz zastupane brendove

Naš idealni kandidat: 

  • Minimalno 3-5 godina radnog iskustva na pozicijama u strateškoj nabavi, prodaji ili upravljanju portfeljem proizvoda, poželjno u sektorima građevinske i/ili poljoprivredne opreme
  • Razvijene pregovaračke i komunikacijske vještine
  • Poznavanje procesa međunarodne trgovine i uvjeta uvoza/uvoznih procedura
  • Izvrsno razumijevanje tržišnih mehanizama i komercijalnih procesa
  • Organiziranost, analitičnost i sposobnost donošenja odluka
  • Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Vozačka dozvola B kategorije i spremnost na povremena putovanja

Što nudimo:

  • Rad u stabilnom poslovnom sustavu s jasnom vizijom i ambicioznim planovima rasta
  • Stimulativna primanja i sustav nagrađivanja temeljen na rezultatima
  • Direktan utjecaj na strateške odluke i razvoj poslovanja
  • Dodatne edukacije i mogućnost profesionalnog razvoja
  • Ugodno i profesionalno radno okruženje

    ODABERITE ZANIMANJE ZA KOJE SE PRIJAVLJUJETE (unos obavezan):

    OSOBNI PODACI

    Ovdje možete učitati Vaš životopis:

    OBRAZOVANJE I OSPOSOBLJAVANJE

    RADNO ISKUSTVO (može se izostaviti ukoliko imate CV)

    OSOBNE VJEŠTINE

    Klikom na gumb "POŠALJI" i prijavom na natječaj za posao ili dostavom otvorene prijave za posao dali ste svoju privolu da EKO MEĐIMURJE d.d., kao voditelj obrade, obrađuje Vaše osobne podatke.
    Svrha obrade je odabir kandidata ovisno o promjenjivim potrebama za zapošljavanjem. Podaci koje ste dali u ovoj prijavi čuvaju se u zaštićenoj bazi podataka kandidata, te se brišu u roku od 5 godina. Privolu možete povući i dodatno zatražiti brisanje dostavljenih osobnih podataka iz baze kandidata EKO MEĐIMURJE d.d. u pisanom obliku, putem mail adrese zastita.podataka@eko.hr.
    Potvrđujem da sam pročitao/la, razumio/la i slažem se sa informacijama o obradi podataka kandidata.

    Korištenjem stranice eko.hr pristajete na uporabu kolačića (eng. cookies) Više informacija

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close